Saturday, December 18, 2010

saya gay saya ok ??

mcam2 perasan aku dpat bile tgok vid ney,,
marah ade,,
takut ade,,
sedih ade,,
seorg melayu,,mengaku dia gay,,
bia lah kaum itu x penting,,
tp agama nye yg penting,,
dia seorang islam,,
tp canang kt satu dunia yg dye homoseks dan bangga dgan itu,,
"saya gay,saya ok"
aku marah sbb Malaysia yg dilabel negara Islam ney da boley ade badan2 mcam ney,,
seksualiti merdeka??
merdeka lah kite mcam ney??
halal kan sume yg haram??
fight for your right??
what to fight if its not even right??
aku percaya mane2 agama pown halang hubungan sesama jenis,,
lagi2 lah Islam,,
Allah laknat kaum2 seumpama ini,,
ingat kaum Luth??Allah terbalikkan bandar mereka,,
nak ke KL di terbalik kan??sume ke dalam tanah??
nak ke wahai saudara muslim ku??
aku takut,,ini kah salah satu pertanda kiamat??
aku takut weyh,,aku x sedia lg,,kau da sedia??
bile mane seorg sedewasa itu tidak dpat mengenal mane baek mane buruk,,
mane disuruh mane dilarang,,
aku sedeh sbb brother dlam vid ney seakan akan menyalah kan kaum malah agama,,
aduh,,saket pedih berapi bile dengar,,
bia aku quote siket ape dye ckap,,
"mmg tdak dinafikan agk sukar untk menjadi seorg gay di Malaysia terutamanye jika kite seorg yg Melayu,,kerana faktor agama dan budaya banyak mencorakkan kehidupan kite dan memberitahu kite ape yg kite boley jd dan ape yg kite x boleh jd,,"
tgok,,cube lah nilai kate2 bro ney,,
kau ade agama means ko ade pegangan,,
Islam itu cara hidup,,way of life,,
smemangnye kte perlu berpegang pd sesuatu dlam hdup ini,,
supaya kte x terjatuh,,x tersesat,,x terpesong,,
bro honestly kau da lost bro,,sngt lost,,
agama mmg untk mencorak hidup kite,,
itu yg indahnye,,bile ade peraturan ade landasan,,
x dinafikan bnyk gak peraturan2 itu kte langgar,,
itu fitrah manusia,,x dpat dinafikan,,
tp ini,,ini da rosak akidah bro,,
kalau btol ko islam even ko rase lah konon2 ko gay,,
ko fight,,ini salah,,aku x ley mcam ney,,
ALLAH ade,,kau cume perlu mintak tlg dye jew,,
HE always there,,
tp kite manusia sombong,,x nak mitak tlg kt DIA,,
anggap itu hak kite sbagai manusia,,
untuk ape jd manusia kalau tiada pegangan??
lg satu aku nk quote based on this vid,,
"tp kite kene ingat bahawa ape yg diberi tahu org lain,,ape yg diberitahu oleh guru kite ustaz kite kwan2 kite,,kbanyakannye dr pandangan seorg heteroseksual,,mereka tidak merasai dan tidak memahami menjadi seorg yg gay"
humm,,tgok,,slahkan pulak org yg actually tlg bgtahu dye bende yg betul,,
ape yg salah ttp salah,,
yg x boley ttp x boley,,
yg haram x mungkin dihalalkan,,
dah tuh ko nk sume org gay lah???konon2 ko ley bahagia lah??
nk kteorg pham??untuk ape??
sorry for this judgement,,
tp satu aku nk ckap,,agak mean,,
seryes en bro sia2 hdup ko selama 32 thun sbagai seorg Islam,,
satu bnde pown ko x blaja,,
ptut ko bersyukur ko Islam,,
ade kafir2 laknat tuh yg nak tahu psal Islam,,malah ade yg masuk Islam,,
tp ko??ko lari dr ajaran,,rosakkn akidah,,
and satu nasihat,,
aku tahu ney ko da dgar bnyk kali,,
tp bia bnyk kali ko dgar,,sbb arap dpat ubah hati kau,,
aku harap,,ALLAH bg hidayah kt ko,,
buka pintu hati ko,,
DIA maha penyayang,,maha pengampun,,
meh same2 bertaubat,,
insyaALLAH pintu taubat masih terbuka bro,,
saudara muslim laen yg membaca atau ade tgok vid tuh,,
jom lah doa same2,,harap2 mereka terbuka hati mereka dan pulang ke jlan yg benar,,
jom lah bantu mereka,,mereka saudara kite,,
kte ley judge dorg,,tp at the same time tlg lah dorg,,
sbb kalau ALLAH nak bg bala,,DIA bg kt satu kaum terus,,
sbb x ingat mengigati,,x bantu btolkan ape yg salah,,
ini mmg akhir zaman,,
aku seram,,dosa bnyak,,sangat,,
jom lah,,kearah kebaikan,,
insyALLAH maseh ade waktu,,
selamat beramal people,,
titiknoktah.

p.s. kadang2 kte terlalu sngt ingin kehidupan seperti yg dipapar dlam kotak televisyen tuh,,terlalu ingin kan kebebasan padahal tersesat dan terkurung,,

2 comments:

Azi Huhu said...

Ewww, that guy mmg nampak mcm menggelikan ;P

atie said...

sgt geli. ckp pun gay lembut