Friday, March 11, 2011

penat kan???
penat hidup di adili org2 yg kadang2 x ade kelayakan nk adili kte,,
penat hidup dengan harapan setinggi gunung yg terbeban di bahu kiri jua kanan,,
penat hidup dengan anggapan2 org2 yg kononnya mengenali diri ini,,
penat hidup untuk mencapai bukan ape yg kite mahu tp ape yg org lain harapkan,,
penat hidup untuk dicengkam org2 yg gila kuasa,,
penat hidup untuk membantu org2 yg x ingin dibantu,,
penat hidup untuk memuaskan hati org2 yg x pernah akan puas hati mereka itu,,
penat hidup jadi patung jadi mainan org lain,,
penat hidup berdamping dgan org2 yg x pernah tahu makna menghargaai,,
penat kan,,
aku,,
mulai esok,,
mawu hidup lagi,,
tp hidup untuk aku,,
untuk DIA yg diatas sana,,
untuk agama ku,,
cuma untuk itu,,
bosan dengan ber 'kongsi' hidup dgan org2 ini,,
apa aku dpat cume cacian,,makian,,kutukan,,gurauan perit,,
air mata,,
boley,,
mmg x mungkin dapat hentikan kata2 dari mulut mereka,,
x dpat buang harapan yg diletak,,harga yg tinggi itu,,
tp kalu aku mawu dgar,,
kalu aku mawu terima,,
aku hanya akan buat untuk aku,,
bukan untuk siapa2,,
titiknoktah.

p.s. aku benci,,benci dengan org yg kononnya hebat berdebat,,tp satu habuk pun x dapat,,

No comments: