Saturday, March 26, 2011

special entry :)

ini entry,,
khas untuk,,
kak CHAN :)
hehehehe,,
dye dgan honest nye,,
mengaku sebagai stalker num 1 blog aku,,
siap ngaku wat bookmark lg,,
hahaha,,
terpaku,,tertukul,,tergergaji lah aku td time dye confess,,
haha,,cam confess ape jew enn,,
yelah,,aku x rase pown ade org akan bace blog ney,,
kcuali aku sendiri,,
ahahaahahaha,,
so,,
thanx kak chan,,
sudi gak ko bace blog aku yg mengarot ney,,
syg ahh ko,,
haha :)
fullstop.

p.s. org x dew peminat mmg excited terlebey camnew,,huhuhu -.-"

2 comments:

Anonymous said...

dey dey dey,,hahaha,,
sejak aku tau function blog la,,hobi aku ni jadi stalker tau,,
hihihihihi..baru leh tau isi hati org en..papepon,,jom main congkak lagi

lalalialia said...

hahaha,,,pengkalah congkak terbaek di KOSASS!!!ko lah!!haha