Monday, April 25, 2011

okee,,
tinggal lagi beberape jam nak 1st paper,,
bukan nk ckap da hafal sume,,
tp dak agak pening lah mak cik membace dah,,
so,,lek jup,,
humm,,
nak cakap kan,,
yg kali ney final x dew jiwa kacaw,,
amazingly alhamdulillah :)
sbb before2 ney,,
sejak SPM lah,,
humm,,okeee PMR lah,,
ade jew dugaan jiwa kacaw,,
PMR dpat first heartbreak dr Mr first love,,
haha,,,cinta monyet,,sumpah banggang,,haha
SPM lak dpat desakan dari org yg kte x syg,,tp pakse kite syg dye,,
itu jiwa kacaw bukan sedih tp agak benggang haha,,
biase ahh girl,,bile org tuh beriye nak kt kite,,kite lak beriye x nak enn,,
org yg x nak kt kite tuh la jgak yg kte kejar2 sngt2,,
biase lah jiwe remaje dak sekolah (ini perlu ke?? haha)
matrix lak,,asal final jew ade je lah org carik pasal enn,,
haha,,ingt lg break time lg sminggu nak final,,
haha,,naseb ahh x head over heels en,,
da tuh dah degree,,
final 1st heartbreak jgak,,
bile bestie tinggal kite,,n ckap yg kite ney x penah wujud,,
aduh,,saket tuh,,bestie tuh,, XD
final sem 2 lak ade ahh dak pendek tuh carik pasal enn,,
haha,,time tuh dye kire bestie baru lah,,
pengganti bestie yg dulu tuh,,haha,,serius aku ngek,,
then final sem 3,,haih,,bile dah fall in love (cam euwww jew)
ngan bestie kan,,
da trust,,da share lots of stuff,,da care,,da rapat sngt,,
then tibe2 dye ckap aku da mati,,
padahal sebulan before tuh dye ckap dye syg aku,,siap propose jdik awek lg,,
haha,,walaupun x jadik time final,,
tp heartbreak aku yg teramat lah major tuh,,di umur 20 tahun itu,,
melarat lah smpai ke final,,
lg pun org tuh ske maen tarik tali kan,,
tawu la buff,,ske maen tarik tali,,konfem ahh dye menang,,
kjup ckap syg,,kjup ckap syg yg lg sorg,,
mcam bola tenis kene pukul sana sini,,
and sedey gak bile bestie yg ko syg tuh da jadik stranger,,
humm,,
and now final sem 4,,
x dew heartbreak,,
alhamdulillah dah x rase sakit hati kt sape2,,and sape2 pun x wat aku sakit hati,,
tp masalahnye,,subjek killer bnyak,,huwaaa,,
and carry marks adalah kejam!!!!huwaaaaaa :(
x pew x pew,,selagi aku tenang,,
insyaallah,,
aku mohon pada mu ya Allah,,ko terangkan hati aku dan sahabat2 ku,,
permudahkan lah urusan kami,,
tenangkan hati kami agar kami senang menjawab soalan2 final ini,,
agar kami tidak lupe akan segala apa yg kami pelajari dan yg telah kami baca,,
amin,,
:)
titikniktah.

p.s. grrr,,kimia fizik x organik,,cuak cuak,, XC

No comments: