Monday, November 21, 2011


rabu ini aku rase agak seram untuk tempuhi
fuuuuuuu
dua test
satu test kimia organik yg td dlam kelas gua ternganga sumpah besar sbb konpius dgan jawapan kepada soalan contoh yg pesyarah bg,,
aduh aku jwab lain jwpn dpat lain,,
why why why????
test rabu ney,,aku nganga lg luas dr td,,
dua test spelling hangul mal atau dlam bahase melayunye ujian ejaan bahasa korea,,
test tuh kedengaran senang je,,
sbb sonsaeng nim atau name melayunye cikgu akan cume hanya sebut 'pencil' dan aku perlu eja dalam huruf kanji korea,,,fuuuuuuuuuuuuu kan?
then kene anta 2 assingment satu lab report,,
mule berasa sedey pilu kerana x buat awal2,,
padan muka,,
lg masih sempat update blog serta menelaah blog2 yg lain,,
masih,,
masa itu emas,,tp emas yg kte x penah hargaai,,
buang melayang cmtuh je,,
rugi2,,tp masih begitu,,x berganjak,,masih,,
fullstop.

p.s. dah hampir 2 minggu,,and im doing great :p

No comments: