Sunday, January 23, 2011

motivasi diri di pagi hari,,

hey ho people,,
okee,,mmg x abes2 opening camtuh enn,,
x pew,,,next post kte tuka okee,,
regarding to the title,,eceh ceh,,
ney sume penangan wat report smpai EMPAT dlam stu minggu,,
okee tipu,,minggu ney ade tiga jew,,
sbb kames rituh cuti,,
bile cuti x dew lab,,bile x dew lab n kelas,,kite ronggeng!!!!!
n bile ronggeng cik kiah,,cik kiah shopink!!!!
hooo ahhh!!!!!!
okeee,,,sudah lari jauh,,
berbalik pada tajuk yer people,,
motivasi diri di pagi hari,,
tp skunk da kul 1150,,,kire pagi ahh en en en??
okeee,,,pagi,,,
okeee,,,focus tajuk!!!focus!!!!
motivasi ney aku x dpat pg td time bgun pagi td,,
tp da lame,,cume amek mase pikey boley x ley aku wat bende ney,,
huwaaa,,,dye camm agak2 jatuh lah ego gunung Everest aku ney if aku follow motivasi ney,,
tp tp,,bile pkey balek,,ego gunung Everest ney x dpat panjat aku ke syurga pown,,
ewah ewah,,bg ayat budak baek siket ramai dah pitam baca,,
wahaha,,
bace tgok ape my motivasi neyh,,
dulu bg aku,,,sape2 ade buat palat,,buat celaka kat aku,,
dye comfirm2 akan dpat dua kali ganda palat yg dye campak kt aku,,
n mmg x dpat lupe ahh kan,,kire wajib revenge lah,,dlam lebih kejam dr yg aku dpat,,
contoh,,if ade org curik satu gula2 aku,,aku akan rosakkan lap top dye,,
OMG!!!!! haha,,,okeee,,,contoh itu adalah rekaan semata mata,,
sy tidak sekejam itu :)
dan sekarang nk tukar lah kire pandangan hidup itu,,
kepada,,
kalau anda ade rase2 nk bring me down or nk carik pasal,,or bahasa kasar baek punye kasar dye,,nk buat palat lah ngan sy ini,,
x pew,,sy x nk revenge da :)
kire sy try sabar sorg2,,even masih akan memaki hamun anda dlam hati sy,,tp cukup baek sbb sy x akan memaki hamun anda depan2 lg seperti selalu sy buat,,
dan sy akan reflect kenapalah anda sibuk2 nk buat palat ngan sy,,mungkin ada salah sy jugak,,
haaaaa,,,camtuh lah kire,,
yelah tahun baru kan,,,kire2 ini salah satu azam sy lah kire,,
x nk maen sembur je,,nah hamek ko sekilo kat muko ko,,tuh lah sape suro carik pasal ngan guwa,,
haa,,,,yg tuh dah x nak yer,,,kire2 if ade org maki sy depan2 pown,,sy akan berusaha bersenyum dan berlalu pergi tanpa kata2,,uisshhh!!!cam susah!!!!x pew try!!!try!!!
n lg satu motivasi diri adalah menjadi garang terhadap kaum2 bukan sejenis ini,,
kecuali encik babah tercinta,,
hehe,,sy akan bermanja2 bercomel2 dgan my gf jew n of coz ngan puan mama tercyg :)
kepada incik2 boys yg laen,,sy adlah mule menjafi garang,,
even before pown da garank,,skunk makin garank!!!!melutop letop garang nyer,,
x dew belas kasihan,,wahaha,,
kerana,,adalah sy tidak mahu dipermainkan dan dipijak2 lg oleh incik2 sekalian,,
harap maklum,,
okee,,,
itu saja,,
sy lapar,,mama n babah sile menghadirkan diri di koloej ini dgan segera,,
anak anda sedang merindui lg lapar,,
okeee lah people,,
have a good Sunday!!!
ttyl,,
fullstop.

p.s. mmg panjang,,mmg x dew org bace lah,,haha,,aku pown pening nk bace lek,,

2 comments:

farhanieza said...

lala bengong lah.. hahaha... weyt.. nk adiah besday aku! lalalalallaaa

lalalialia said...

esok aku bg k,,,aku cium ko bnyak2 then laju2,,ok??hehe