Tuesday, February 8, 2011

membebel itu seronok :)

hello people,,
ari ney sedikit tenang,,kerja dah separuh habes,,
separuh habes maseh mampu tenang,,
chill,,
rabu class loose gile,,
kames test,,
jumaat test,,
jumaat anta assignment kat ktua group yg fussy,,
yeah,,mmg tenang :)
agak2 mcam mne perasaan perdana menteri ek ek??
ouh,,x pew,,beliau ade PA,,
aku cume ade aku dan malas kuh,,
ouh,,membebel disini adalah tanda2 keserabutan di kepala yg harus di tidak serabutkan,,
jd membebel lah,,
ini blog sy,,,sy punye suke,,lalalala,,
ouh td di library,,
sedang2 mencarik maklumat psal intercellular spaces,,
terjenguk gmbr seorg kwan,,
maka ternampak lah gmbar dye dan awak dye,,
seronok mkan steamboat same2,,
wahh,,terberhenti jantung sekejap,,
tp setelah mampu bernafas kembali,,
terasa marah dan keinginan memaki hamun pc library tuh,,
dye dah bwak awak dye mkan2 ngan kwan2 dye,,
wahh,,special wok,,
cemburu mmg seronok mendamping ku tadi,,smpai lah ke sekarang,,
kenapa lah maseh berasa begitu en,,
mane pergi attitude "ahh mampos ahh,,bukan kawen pown"
sbb kalau dorg betul2 kawen nati,,mmg ahh lg2 saket hati lg jiwa raga,,
x tawu ape perasaan,,n x payah tahu lah,,
okeee,,
melalut mengarut,,
mawu study,,
tp serabut dgan kain x sidai lg,,
ouh cerita psal sidai kain,,
rituh,,dah lame dah,,
bdak bwah bilik aku bitchin' psal air kain aku menitik kat baju dye yg di basuh oleh mak cik dobi di ss dan bukan lah dibasuh tgan sepertimana baju2 aku yg menitik2 air nye ke atas baju beliau,,
duhhh,,time tuh kul 12 mlam,,
aku kesah lah ko bju dobi ke baju baru beli ke,,
aku kesah??
mmg x yer,,
highlight ahh mcamnew pown,,
aku x kesah,,sbb aku x salah,,
12 mlam yer,,bkan 12 tgah hari,,
lg2 pergi post status kat fb lg,,
mcam lah aku x dew konco kan nk report kat aku,,
highlight ckap aku dak U tp bodoh,,
dye junior jd kuli aku,,
haha,,sape bodo yer cik kak??
ade lah saye suroh anda basuh baju sy n keringkn dlam mase 10 minit??
itu baru kuli yer,,
even anda lg tua dr sy,,
tp if anda lg kuang ajar dr sy,,
x dapat lah yer,,
ouh yup,,satu lg,,
kalu dah tawu bju dobi,,apsal kene jemur ag??
bkan bju dobi dah siap kering ke??
sy x slah yer,,
mungkin mak cik dobi tuh yg slah,,
sy kesah??
x sy x kesah,,sbb sy x slah :)
if awk lepas ney nak judge sy or kutuk2 belakang sy lepas sy g tegur awk face2face rituh,,
x pew,,x kesah :)
ouh,,sudah lah membebel,,
mawu sidai kain yg basah pd pukul 11 mlam yer ini,,
baek angkat kaen2 dobi anda sekarang yer :)
n bercube untuk berstudy,,
ttyl people,,
fullstop.

p.s. sekarang petang2 makin semangat nk maen bola baling,,sbb coach sngt woot woot!!! OMG XD

No comments: