Saturday, May 7, 2011

bukan salah blog aku,,mugkin aku,,

aku cerita kat blog sbb aku tawu kalau aku cerita kat ko,,ko x kan dgar,,
aku cerita kat blog sbb aku rase itu cara yg terbaek,,
aku cerita kat blog sbb aku nak ko tawu ape aku rase sbb aku tawu ko bace,,
aku cerita kat blog sbb aku x tawu mcam mane nk cerita kat ko,,
aku cerita kat blog sbb aku takut nak bace msg2 ko,,
aku cerita kat blog sbb aku takut akan saket dgar respon ko if aku crita kat ko,,
aku cerita kat blog sbb aku ade blog aku jew,,
aku cerita kat blog sbb blog aku yg dgar aku,,
aku cerita kat blog bkan tujuan nak saketkan sape2,,cume tujuan untuk menenangkan diri sendiri,,
aku cerita kat blog sbb ape aku tulis kt blog and tumblr aku dtg dr hati,,sbb bile msg or col or ckap dpan2 selalu aku x terucap segala ape yg aku karang dalam hati,,selalu keluar ego aku bukan kata hati aku,,
aku cerita kat blog untuk lepaskan saket aku,,marah aku,,geram aku,,duka aku,,suka aku,,rindu aku,,minat aku,,sayang aku,,cinta aku,,
aku cerita kat blog sbb kau x ade untuk aku,,tp blog ade,,
aku cerita kat blog sbb aku sorg2,,aku x ade org yg aku selesa cerita selain DIA di atas sane,,
aku cerita kat blog sbb aku puas,,aku lega,,aku x sedeh,,aku gembira,,
aku cerita kat blog kadang2 simply nak ko tawu,,itu saje,,
titiknoktah.

p.s. ini sajak untuk blog saye,,sajak kah?hehe,,syg blog sy :) mungkin jugak ini msg yg ingin direply kpd someone tp x ckup ruang dan creadit di handpon :)

2 comments:

azihuhu said...

macam sama je ngan kita <3

lalalialia said...

kan syg kan :)