Wednesday, March 2, 2011

tabah lah kawan2 :)

hey there people,,
humm,,
not really a good day,,
since yesterday kot,,
smalam dayah kesayangan merangkap tauke koop KOSASS excident,,
haih,,habes lah kaki tuh,,
baru ari isnin malam berguru calculation chem ngan dye,,
selase dye dah cedera pulak,,
hmm,,
ari ney lak dayah nak operate,,
aku g tgok td,,
dlam2 tgok dayah tuh,,lg sorg kwan kolej excident jugak,,batch aku jgak,,
berturut2 lah,,
x tawu lah kenape,,
hai encik john and cik dayah,,
silalah sembuh dgan cepat,,
isaw lah aku dorg ney,,
haih,,
tp malang x berbawu kan,,
ini pengalaman untuk dorng,,mungkin juga pengajaran,,
insyaallah x ade ape2,,
cepat sembuh dayah,,nati koop bankrup lak hang x da,,
nati aku dtg tgok hang lg naa :)
fullstop.

p.s. Ya ALLAH,,selamatkan kedua2 sahabat kuh,,dan lindungilah aku dan juga sahabat2 ku yg lain,,peliharalah kami,,kami mohon pelindungan mu Ya ALLAH,,amin,, :)

4 comments:

nazalya said...

kita same2 doakan mrk cepat sembuh la ye..

Anonymous said...

btl dey,,lagi satu,,baca lah mesej kwn2 anda dan tafsirlah dgn btl,,dan bg yang hntr mesej lak,,jgn la singkat2 sgt,,den ni dh tua,,singkat2 xpandai sgt,,huhu,,kang salah tafsir lagi..hahahha

lalalialia said...

haha,,ko mmg ngek dey!!!
ade ke xcdent jd x dew kreadit so mitak sos,,haha,,ngek gile!!!!
moral of the story,,jgan bace msg bile mamai,,haha,,n bwak motor elok2,,aku syg korg,, :)

Anonymous said...

mana ada mamai dey,,dlm makmal masa tuh,,
ayt dayah gini," aku xcdt,aku wat kcmsan" ha..mana xsalah tafsir,,hahahaha...ko tuh,pon sama,,walau xbwk moto,,bonceng moto elok2,,jgn terpegang pape masa lampu hijau secara mengejut..hahahha